a a a
 

Uitspraken

Alle uitspraken van de Reclame Code Commissie en het College van Beroep vindt u hier.

45 Resultaten voor uw zoekopdracht "drogisterij"

Opnieuw zoeken

Status:

Dossiernr:

2023/00426

Datum:

25-10-2023

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Gezondheid

Motivatie:

Strijd met wet

Medium:

Digitale Marketing Communicatie

Gezondheid
De bestreden reclame-uitingen Het betreft de volgende uitingen: 1) Een advertentie op Facebook van Koopjesdrogisterij, waarin het product “Ferti-Lily Conceptiecup” wordt aangeprezen. Hierbij is een afbeelding van dit product en de verpakking da...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2021/00057

Datum:

16-03-2021

Uitspraak:

Afwijzing

Product/dienst:

Gezondheid

Motivatie:

Subjectieve normen

Medium:

Audiovisuele Mediadiensten

Gezondheid
De bestreden reclame-uiting Het betreft een televisiecommercial van Etos, waarin door de voice-over wordt gezegd: “’Waarom ben ik zo moe?’ ‘Hoe lang duurt dit nog?’ ‘Hoe stop ik met piekeren?’                            ...
Bekijk uitspraak

Status:

Dossiernr:

2020/00228

Datum:

14-07-2020

Uitspraak:

VT voor zover nodig

Product/dienst:

Kleding, schoenen en accessoires

Motivatie:

Misleiding Beschikbaarheid

Medium:

Ongeadresseerd drukwerk

Kleding, schoenen en accessoires
De bestreden reclame-uiting Het betreft een uiting in de folder van Kruidvat, voor zover daarop staat: “HEBBE-HEBBE-HEBBE Ray-Ban zonnebril Keuze uit diverse maten en modellen: Aviator, Clubmaster, Erika en Wayfarer. OP = OP.” “Alléén op kr...
Bekijk uitspraak

Status:

Dossiernr:

2017/00424

Datum:

26-07-2017

Uitspraak:

VT voor zover nodig

Product/dienst:

Voeding en drank

Motivatie:

Strijd met wet

Medium:

Digitale marketing communicatie

Voeding en drank
De bestreden uitingen Het betreft de wijze van aanbieden van ‘Nutrilon A.R. 1 Dieetvoeding Bij Spugen Vanaf 0-6 Maanden’, respectievelijk ‘Nutrilon 1 Standaard Minipack Vanaf 0 Maanden’, ‘Nutrilon 1 Omneo Comfort vanaf 0 Maanden’, ‘Nutr...
Bekijk uitspraak

Status:

Dossiernr:

2017/00426

Datum:

26-07-2017

Uitspraak:

VT voor zover nodig

Product/dienst:

Voeding en drank

Motivatie:

Strijd met wet

Medium:

Digitale marketing communicatie

Voeding en drank
De bestreden uitingen Het betreft de wijze van aanbieden van ‘Hero 1 Zuigelingenvoeding Allergy Care (700g)’ respectievelijk ‘Hero 1 Zuigelingenvoeding Standaard 400 Gram (2x400g)’ en ‘Hero 1 Nutrasense Ha (180g)’ in de webshop van Koopje...
Bekijk uitspraak

Status:

Dossiernr:

2017/00432

Datum:

26-07-2017

Uitspraak:

VT voor zover nodig

Product/dienst:

Voeding en drank

Motivatie:

Strijd met wet

Medium:

Digitale marketing communicatie

Voeding en drank
De bestreden uitingen Het betreft de wijze van aanbieden van ‘Hero Baby 1 Nutrasense Comfort+ 0-6MND’ respectievelijk ‘Hero Baby 1 Nutrasense Standaard Zuigelingenmelk’, ‘Hero Baby 1 Nutrasense Prematuur Zuigelingenmelk’, ‘Hero Baby 1 N...
Bekijk uitspraak

Status:

Dossiernr:

2017/00433

Datum:

26-07-2017

Uitspraak:

VT voor zover nodig

Product/dienst:

Voeding en drank

Motivatie:

Strijd met wet

Medium:

Digitale marketing communicatie

Voeding en drank
De bestreden uiting Het betreft de wijze van aanbieden van ‘Biobim Lac 1 Zuigelingenvoeding 0-6mnd’ in de webshop van Drogisterij.net (www.drogisterij.net).   De klacht Foodwatch stelt dat uit onderzoek door haar is gebleken dat in de webshop va...
Bekijk uitspraak

Status:

Dossiernr:

2017/00434

Datum:

26-07-2017

Uitspraak:

VT voor zover nodig

Product/dienst:

Voeding en drank

Motivatie:

Strijd met wet

Medium:

Digitale marketing communicatie

Voeding en drank
De bestreden uiting Het betreft de wijze van aanbieden van ‘Enfamil A.R. 1’ in de webshop van Drogisterij.net (www.drogisterij.net).   De klacht Foodwatch stelt dat uit onderzoek door haar is gebleken dat in de webshop van Drogisterij.net de wet...
Bekijk uitspraak

Status:

Dossiernr:

2017/00435

Datum:

26-07-2017

Uitspraak:

VT voor zover nodig

Product/dienst:

Voeding en drank

Motivatie:

Strijd met wet

Medium:

Digitale marketing communicatie

Voeding en drank
De bestreden uitingen Het betreft de wijze van aanbieden van ‘Nanny Care 1 Zuigelingen Geitenmelk Vanaf 0mnd’ 400 gram en 900 gram in de webshop van Drogisterij.net (www.drogisterij.net).   De klacht Foodwatch stelt dat uit onderzoek door haar i...
Bekijk uitspraak

Status:

Dossiernr:

2017/00436

Datum:

26-07-2017

Uitspraak:

VT voor zover nodig

Product/dienst:

Voeding en drank

Motivatie:

Strijd met wet

Medium:

Digitale marketing communicatie

Voeding en drank
De bestreden uiting Het betreft de wijze van aanbieden van ‘Hipp Bio 0+ Combiotik 1 Zuigelingenmelk 0-6mnd’ in de webshop van Drogisterij.net (www.drogisterij.net).   De klacht Foodwatch stelt dat uit onderzoek door haar is gebleken dat in de we...
Bekijk uitspraak

Status:

Dossiernr:

2017/00437

Datum:

26-07-2017

Uitspraak:

VT voor zover nodig

Product/dienst:

Voeding en drank

Motivatie:

Strijd met wet

Medium:

Digitale marketing communicatie

Voeding en drank
De bestreden uiting Het betreft de wijze van aanbieden van ‘Nutramigen LGG  Bij Koemelkallergie 0-6mnd’ in de webshop van Drogisterij.net (www.drogisterij.net).   De klacht Foodwatch stelt dat uit onderzoek door haar is gebleken dat in de websh...
Bekijk uitspraak

Status:

Dossiernr:

2017/00438

Datum:

26-07-2017

Uitspraak:

VT voor zover nodig

Product/dienst:

Voeding en drank

Motivatie:

Strijd met wet

Medium:

Digitale marketing communicatie

Voeding en drank
De bestreden uiting Het betreft de wijze van aanbieden van ‘Nestlé Nan Optipro Standaard 1 0-6md’ in de webshop van Drogisterij.net (www.drogisterij.net).   De klacht Foodwatch stelt dat uit onderzoek door haar is gebleken dat in de webshop van...
Bekijk uitspraak

Status:

Dossiernr:

2017/00242

Datum:

19-06-2017

Uitspraak:

Aanbeveling (gedeeltelijk)

Product/dienst:

Gezondheid

Motivatie:

Bijzondere Reclamecode

Medium:

Drukpers/tijdschriften

Gezondheid
De bestreden reclame-uiting Het betreft een paginagrote advertentie in het Ermelo’s weekblad van 8 maart 2017. Bovenaan de uiting staat: “Gezondheidsnieuws INTELLIGENTIE UIT DE NATUUR VOOR UW GEZONDHEID”. In de uiting worden diverse producten a...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2016/00836

Datum:

13-12-2016

Uitspraak:

VT (=voorzitterstoewijzing)

Product/dienst:

Detailhandel

Motivatie:

Misleiding Ontbrekende informatie

Medium:

Digitale marketing communicatie

Detailhandel
De bestreden reclame-uiting Het betreft het aanbod op de website van adverteerder www.drogisterij.net op 14 oktober 2016 voor zover hierop “Safari uitdeelzakjes 8st” te koop werd aangeboden onder de vermelding: “Vandaag gratis bezorging”.   ...
Bekijk uitspraak

Status:

Dossiernr:

2016/00527

Datum:

06-09-2016

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Gezondheid

Motivatie:

Misleiding Voornaamste kenmerken product

Medium:

Ongeadresseerd drukwerk

Gezondheid
De bestreden reclame-uiting Het betreft een advertentie in het weekblad “Huis aan Huis”. Daarin staat onder de aanhef : “Meten is weten! Doe de Global Diagnostics Bodycheck!” onder meer: “Hoe gaat de meting met Vitalec Global Diagnostics? U...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2015/00943 - CVB

Datum:

22-12-2015

Uitspraak:

CVB Aanbeveling (gedeeltelijk) Bevestigd (=Aanbeveling (gedeeltelijk))

Product/dienst:

Persoonlijke verzorging en uiterlijk

Motivatie:

Misleiding Voornaamste kenmerken product

Medium:

Radio

Persoonlijke verzorging en uiterlijk
Het College van Beroep [22 december 2015] De grieven Als inleidend kader voert Meda Pharma onder meer aan dat de producten Prioderm Preventief, Prioderm Shampoo Plus en Prioderm Lotion een preventieve werking hebben die onder meer wordt toegel...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2013/00232

Datum:

13-05-2013

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Gezondheid

Motivatie:

Misleiding (overig)

Medium:

Buitenreclame

Gezondheid
De bestreden reclame-uitingen   Eyelove verkoopt brillen door middel van een shop-in-shop formule via drogisterijen van DA.    De klacht van de NUVO betreft de volgende reclame-uitingen voor Eyelove brillen:   1. voor DA-winkels geplaatste stoepb...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2015/00124

Datum:

11-03-2015

Uitspraak:

Aanbeveling met ALERT

Product/dienst:

Overige

Motivatie:

Bijzondere Reclamecode

Medium:

Ongeadresseerd drukwerk

Overige
De bestreden uiting Het betreft de huis-aan-huis bezorgde ongeadresseerde uiting (in krantvorm) van de SP-fractie Rotterdam, getiteld “Rooie Rotterdammer”, met op de voorzijde van de uiting onder meer de in grote letters afgedrukte tekst “Er is...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2014/00918

Datum:

09-02-2015

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

detailhandel (supermarkt etc.)

Motivatie:

Misl. Prijs(vermelding)

Medium:

Radio

detailhandel (supermarkt etc.)
De bestreden reclame-uitingen Het betreft: 1. Een televisiereclame. Deze toont beelden van een man die in zijn moestuin werkt. Hij zegt tegen zijn vrouw: “Je weet niet wat een geld dat scheelt zo’n moestuin”. De vrouw toont zich niet onverdeeld...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2014/00424

Datum:

29-09-2014

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Gezondheid

Motivatie:

Misl. Ontbrekende informatie

Medium:

Verpakking en etikettering

Gezondheid
De bestreden reclame-uitingen Het betreft de volgende reclame voor CranMed Forte: De verpakking met op de voorzijde: • Medical Device CE 0481; • CranMed® Forte; • Behandeling; • Behandeling van urine infecties in de blaas; • Werkzame stof:...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2013/00896-II

Datum:

04-03-2014

Uitspraak:

VT bevestigd (=Aanbeveling)

Product/dienst:

Gezondheid

Motivatie:

Strijd met wet

Medium:

Digitale marketing communicatie

Gezondheid
De bestreden uiting Het betreft een uiting op klaagsters persoonlijke pagina op de website apotheekholendrecht.leef.nl/customer/account. Onder de mededeling “Voor u geselecteerd. Op basis van uw medicatie hebben wij een aantal interessante onderwer...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2013/00232-I

Datum:

13-05-2013

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Gezondheid

Motivatie:

Misleiding (overig)

Medium:

Buitenreclame

Gezondheid
De bestreden reclame-uitingen   Eyelove verkoopt brillen door middel van een shop-in-shop formule via drogisterijen van DA.    De klacht van de NUVO betreft de volgende reclame-uitingen voor Eyelove brillen:   1. voor DA-winkels geplaatste stoepb...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2012/00915

Datum:

31-01-2013

Uitspraak:

VT bevestigd (=Aanbeveling)

Product/dienst:

Gezondheid

Motivatie:

Misl. Prijs(vermelding)

Medium:

Direct marketing (niet digitaal)

Gezondheid
De bestreden reclame-uiting   Het betreft een huis-aan-huis verspreide reclamefolder van DA Drogisterij met daarin onder meer de tekst:   “Lucovitaal Duo Verpakkingen. DIVERSE VARIANTEN Bijv: Omega 3-6-9 X-tra Forte Duoverpakking 2 x 60 stuks Van...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2012/00709

Datum:

23-08-2012

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Schoonheid, cosmetica en persoonlijke verzorging

Motivatie:

Misl. Prijs(vermelding)

Medium:

Digitale marketing communicatie

Schoonheid, cosmetica en persoonlijke verzorging
De bestreden reclame-uiting   Het betreft een advertentie op de website http://www.nelly.com voor “Wella Pro Hairspray Max Hold”. Het product wordt aangeboden voor € 8.95. Onder de prijs staat: “Normale prijs EUR 18,50”.   De klacht   De...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2011/00956

Datum:

13-02-2012

Uitspraak:

CVB Aanbeveling (gedeeltelijk) Bevestigd (gedeeltelijk) (=Aanbeveling (gedeeltelijk))

Product/dienst:

detailhandel (supermarkt etc.)

Motivatie:

Misl. Ontbrekende informatie

Medium:

Audiovisuele Mediadiensten

detailhandel (supermarkt etc.)
De reclame-uiting   Het betreft een televisie-commercial waarin onder meer wordt gezegd:   “Hallo Jumbo, ik ben Sophie.” “Hallo Sophie. Zeg het maar.” “Waarom kan je bij Jumbo niet voor iets leuks sparen?” “O, maar dat kan wel. Want b...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2011/00908

Datum:

01-11-2011

Uitspraak:

Aanbeveling (gedeeltelijk)

Product/dienst:

Gezondheid

Motivatie:

Strijd met wet

Medium:

Digitale marketing communicatie

Gezondheid
De bestreden reclame-uiting             Het betreft verschillende uitingen op de website www.drogisterij.net.   De klacht   De Keuringsraad heeft Drogisterij.net verschillende malen aangeschreven en gesommeerd de website www.drogisterij....
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2010/00695

Datum:

10-03-2011

Uitspraak:

CVB Afwijzing Bevestigd (=Afwijzing)

Product/dienst:

Schoonheid, cosmetica en persoonlijke verzorging

Motivatie:

Misleiding (overig)

Medium:

Audiovisuele Mediadiensten

Schoonheid, cosmetica en persoonlijke verzorging
De bestreden reclame-uitingen   – Het betreft de website www.syoss.nl. Op deze website staat onder meer:   ‘Syoss, professional performance’. ‘Syoss, professionele haarverzorging, styling en kleuring voor een betaalbare prijs’. ‘Syo...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2010/00849

Datum:

02-02-2011

Uitspraak:

Aanbeveling (gedeeltelijk)

Product/dienst:

detailhandel (supermarkt etc.)

Motivatie:

Misleiding (overig)

Medium:

Audiovisuele Mediadiensten

detailhandel (supermarkt etc.)
De reclame-uitingen   Het betreft de volgende uitingen met betrekking tot de ‘Laagste Actieprijs Garantie’ (hierna ook: LAPG) van Albert Heijn:   A. Een televisie-reclame (uitgezonden op en rond 21 februari 2010), waarin het volgende wordt geze...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2010/00719

Datum:

13-12-2010

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Gezondheid

Motivatie:

Strijd met wet

Medium:

Digitale marketing communicatie

Gezondheid
De bestreden reclame-uiting   Het betreft de website www.slakkenwonder.nl voor zover het de volgende uiting betreft:   ‘De uitwerking van ‘Slakkenwonder’   •         Wonden herstellen sneller •         Dode huidcellen wor...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2010/00781

Datum:

21-12-2010

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Gezondheid

Motivatie:

Misl. Ontbrekende informatie

Medium:

Overige

Gezondheid
De bestreden reclame-uiting   Het betreft een “advertorial” op www.de goudsbloem.nl/natusor. In deze uiting staat onder meer:   ‘Afvallen? Citroensapkuur capsules! (…) Wetenschappers zijn er in geslaagd om alle vetstofwisseling stimulerende...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2009/00364-I

Datum:

17-11-2009

Uitspraak:

Openbare aanbeveling

Product/dienst:

Gezondheid

Motivatie:

Strijd met wet

Medium:

Tijdschriften

Gezondheid
De bestreden reclame-uiting   Het betreft de uitgave nr. 1-2009 van het huis-aan-huisblad Swinglevend dat wordt uit­ge­geven door Partner Medien. Het betreft, kort gezegd: – pagina 2: de advertentie voor Prelox, – pagina 17: de adverte...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2009/00364

Datum:

17-11-2009

Uitspraak:

Openbare aanbeveling

Product/dienst:

Gezondheid

Motivatie:

Strijd met wet

Medium:

Tijdschriften

Gezondheid
De bestreden reclame-uiting   Het betreft de uitgave nr. 1-2009 van het huis-aan-huisblad Swinglevend dat wordt uit­ge­geven door Partner Medien. Het betreft, kort gezegd: – pagina 2: de advertentie voor Prelox, – pagina 17: de adverte...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2009/00025

Datum:

25-02-2009

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Huishouden en inrichting

Motivatie:

Misl. Ontbrekende informatie

Medium:

Audiovisuele Mediadiensten

Huishouden en inrichting
De bestreden reclame-uitingen   Het betreft: a.    een televisiereclame waarin onder meer wordt gezegd: “de gegarandeerd laagste       prijzen van Nederland.” b.    de navolgende op reclameborden aangebrachte tekst: “Vaste prijs eld...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2008/01121

Datum:

29-07-2009

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Gezondheid

Motivatie:

Misleiding (overig)

Medium:

Audiovisuele Mediadiensten

Gezondheid
De bestreden reclame-uiting   Het betreft een televisiecommercial voor “Echinacea” van Biohorma. In de commercial wordt gezegd: “Over echinacea doen vele verhalen de ronde. Recent wetenschappelijk onderzoek toont aan dat het gebruik van echina...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2008/08.0401

Datum:

29-10-2008

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Motivatie:

Medium:

Omschrijving: Het betreft een folder die huis-aan-huis is verspreid in verband met een landelijke opruimingsactie van Kruidvat gedurende de periode van 29 juli 2008 tot en met 9 augustus 2008. In de folder staat onder meer: “Kruidvat ruimt op. Deze...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2008/08.0280 I/II

Datum:

21-08-2008

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Motivatie:

Medium:

Omschrijving: Het betreft een advertentie van Drogisterij De Rode Pilaren en Bloem Natuurproducten Winschoten BV voor het product “Cratahama Extra Forte” in De Faam van 21 mei 2008. Deze advertentie vormt een onderdeel van een paginagrote adverte...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2008/08.0279 I/II

Datum:

11-08-2008

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Motivatie:

Medium:

Omschrijving: Het betreft een advertentie van Drogisterij De Rode Pilaren en Bloem Natuurproducten voor het product “50+ Totaal Balans” in De Faam van 21 mei 2008. Deze advertentie vormt een onderdeel van een paginagrote advertentie van Drogister...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2008/08.0129

Datum:

25-06-2008

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Motivatie:

Medium:

Omschrijving: Het betreft twee uitgaven van het huis-aan-huisblad Swinglevend dat wordt uitgegeven door House of Trends. In de uitgaven van Swinglevend nr. 3-2007 en nr. 1-2008 staan, kort gezegd:– artikelen waarin personen getuigen dat zij fys...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2008/207.0707

Datum:

14-02-2008

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Motivatie:

Medium:

Omschrijving: Het betreft een advertentie van Bloem Natuurprodukten BV en De Rode Pilaren Drogisterij en Kruiderij voor Flexio Balans, een gezondheidsproduct, in de Provinciale Zeeuwse Courant van 28 november 2007 waarin onder andere het volgende sta...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2008/08.0126

Datum:

27-05-2008

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Motivatie:

Medium:

Omschrijving: Het betreft de volgende van Drogisterij De Rode Pilaren, De Tuinen en Distribvutiecare BV afkomstige uitingen:a. twee identieke paginagrote reclame-uitingen die hebben gestaan in de Provinciale Zeeuwse Courant van 20 februari 2008 en wa...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2008/1527/07.0690

Datum:

15-05-2008

Uitspraak:

bevestiging aanbeveling

Product/dienst:

Motivatie:

Medium:

Omschrijving: Het betreft de advertentie van PK Benelux/Pharma Care BV en De Rode Pilaren Drogisterij en Kruidwerij in de Provinciale Zeeuwse Courant van 15 november 2007 waarin “Glucosamine Chondroïtine 1500/500 mg” wordt aangeprezen, onder mee...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2008/07.0637

Datum:

20-02-2008

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Motivatie:

Medium:

Omschrijving: Het betreft een advertentie van Drogisterij Kruiderij De Rode Pilaren voor Q/Omega, waarin o.a. staat:“ BuurManns introduceert een nieuwe fitmaker voor alle Nederlanders van 35 jaar en ouder” en “Het bevat per capsule 30mg Q10 voo...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2007/07.0453

Datum:

04-10-2007

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Motivatie:

Medium:

Omschrijving: Het betreft de website www.natufit.nl. van Flinndal Holding B.V., h.o.d.n. Natufit. Daarop staat onder andere: “De Gezondheidsraad adviseert voldoende verse vette vis te eten, zodat je dagelijks 450 mg omega-3 binnenkrijgt. NatuFit Om...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2007/07.0088

Datum:

02-04-2007

Uitspraak:

openbare aanbeveling / ALERT

Product/dienst:

Motivatie:

Medium:

Omschrijving: Het betreft een advertentie van Bloem Natuurproducten Winschoten B.V. en drogisterij Kruidje Roer Me Niet in het blad Amersfoort Nu waarin onder meer het volgende staat: “Vollere én stevigere borsten met slechts 4 tabletten per dag. ...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2007/07.0010

Datum:

15-03-2007

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Motivatie:

Medium:

Omschrijving: Het betreft de advertentie van Drogisterij en Kruiderij De Rode Pilaren en Biotalpa Amsterdam B.V., die gestaan heeft in De Faam van 20 december 2006 met de aanhef ”Amerikaans afslankproduct zorgt voor absolute doorbraak: 5 of 50 pond...
Bekijk uitspraak