a a a
 

Uitspraken

Alle uitspraken van de Reclame Code Commissie en het College van Beroep vindt u hier.

3 Resultaten voor uw zoekopdracht "hotelsterren"

Opnieuw zoeken

Status:

Dossiernr:

2020/00002/I

Datum:

20-02-2020

Uitspraak:

Aanbeveling (gedeeltelijk)

Product/dienst:

Reizen en toerisme

Motivatie:

Misleiding Ontbrekende informatie

Medium:

Digitale Marketing Communicatie

Reizen en toerisme
De bestreden reclame-uiting Het betreft de aanprijzing van Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo, voor zover dit hotel op Booking.com en op de website bastionhotels.com wordt aangeprezen met 4 sterren.   De klacht De klacht wordt als volgt samengevat. Vol...
Bekijk uitspraak

Dossiernr:

2020/00002

Datum:

20-02-2020

Uitspraak:

Aanbeveling (gedeeltelijk)

Product/dienst:

Reizen en toerisme

Motivatie:

Misleiding Ontbrekende informatie

Medium:

Digitale Marketing Communicatie

Reizen en toerisme
  De bestreden reclame-uiting   Het betreft de aanprijzing van Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo, voor zover dit hotel op Booking.com en op de website bastionhotels.com wordt aangeprezen met 4 sterren.   De klacht   De klacht wordt als volgt sameng...
Bekijk uitspraak

Status:

Dossiernr:

2018/00684

Datum:

06-12-2018

Uitspraak:

Aanbeveling

Product/dienst:

Reizen en toerisme

Motivatie:

Misleiding Kwalificaties

Medium:

Digitale Marketing Communicatie

Reizen en toerisme
De bestreden reclame-uitingen Het betreft de aanprijzing van 14 hotels in Nederland op de website www.booking.com, voor zover achter de naam van deze hotels 2, 3 of 4 sterren zijn afgebeeld.   De klacht De klacht wordt als volgt samengevat. Op de we...
Bekijk uitspraak