Meer dan 40% van de klachten die bij de Reclame Code Commissie terechtkomen gaan over misleiding. Dit kan variëren van misleiding over de voornaamste kenmerken van een product of dienst, prijs, beschikbaarheid van het product of door ontbrekende informatie.
– Waar moet je op letten, wat zijn de valkuilen, hoe doe je het goed? Regelmatig komen er klachten over advertentiecampagnes waarin de vermelde prijzen niet duidelijk, onvolledig, onjuist of misleidend zijn.
– Hoe zijn de regels t.a.v. prijsvermeldingen?
In deze training wordt aan de hand van veel praktijkcases op deze aspecten van verantwoord reclame maken ingezoomd.
Bedoeld voor adverteerders en communicatieadviesbureaus.
Kosten (prijzen per persoon exclusief btw)
- Medewerkers van adverteerders die een financiële bijdrage leveren aan de SRC: €150,-
- Medewerkers van brancheorganisaties die deelnemen in de SRC: €150,-
- e-Commerceprofessionals geregistreerd bij Thuiswinkel e-Academy: € 250,- Zij melden zich aan met vermelding van hun registratienummer en ontvangen 2 PE-punten per afgeronde training.
- Overige deelnemers: €300,-