a a a
 

Wanneer is sprake van reclame volgens de Nederlandse Reclame Code, en wanneer is het herkenbaar? Wat staat er in de Reclamecode Social Media & Influencer Marketing & hoe maak je duidelijk dat sprake is van samenwerking? Uitleg aan de hand van uitspraken van de Reclame Code Commissie en uitleg van de situatie onder de nieuwe Mediawet

Bedoeld voor professionals die in hun werk te maken hebben met marketingcommunicatie via social media en influencer marketing


Locatie

De training vindt plaats op ons kantoor aan de Buitenveldertselaan 106 in Amsterdam..

De trainingen duren van 15.00 uur tot 17.00 uur.

De trainingen worden in kleine groepjes gehouden t.b.v. de interactiviteit en effectiviteit.


Kosten
 (prijzen per persoon exclusief btw)
€ 150,-


Vragen
Neem voor vragen contact op met de afdeling Communicatie, via communicatie@reclamecode.nl

Nederlandse Reclame Code

Lees hier Nederlandse Reclame Code (NRC), met alles over de regels waaraan verantwoorde reclame moet voldoen en de werkwijze van de Reclame Code Commissie en het College van Beroep.

Bekijk de NRC English version

[Home] Nederlandse Reclame Code

Misleidende reclame?

Leg het voor aan de Reclame Code Commissie

Indien u van mening bent dat een reclame-uiting niet voldoet aan de regels, dan kunt u een klacht indienen.

Klacht indienen
[Home] Misleidende reclame melden?